A good beginning makes a good end

Hej kompisar!
Det är lördagskväll ocjj jag sitter i ett nersläkt rum, med hörlurar i öronen och bara tänker. Sådana här dagar och perioder på hösten då man bara vill krypa ner i sängen för att sova och dagen efter vakna upp på topp igen. Ska iallafall pallra mig ner för trappen och mysa lite med familjen istället.

Jag gick förövrigt upp tidigt imorse och fixade mig innan mamma skjutsade mig till simhallen där jag kollade grabbsen när de spelade, vinst med 17-2 skönt alltså! Fick skjuts av Johans föräldrar till Sollentuna där jag mötte upp Ida, inte träffat den tjejen på hur länge som helst så de va kul, gjorde inte mycket, gick runt i Sollentuna. Har pluggat lite nu på eftermiddagen innan jag gick upp. Hoppas alla har haft en bra dag , puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0