Tillsammans kan vi gå emot rött

Tjotjena!
Äntligen måndag eller vad är det alla säger? Skoldagen rullade ändå på ganska bra och efter skolan drog jag hem en snabbis för att hämta mina träningskläder innan jag drog till stinsen där jag mötte Miranda. Hon skulle köpra present till August som fyller år idag innan vi sen skulle dra på träning. Träningen gick hyfsat bra och jag var mer taggad än på länge så det var väl härligt. Miranda, jag och Elinor drog direkt till Miranda sen där vi käkade någon pasta i philadelphia ost med något gucka till, var rätt gott faktiskt. Sen packade vi ner lite party fix och drog till Silverdal där killarna hade haft träning för att överraska August med lite glass, maränger, kakor, festis osvosv. Vi blev några stycken som satt och fikade där uppe på övervåningen, lagom mysigt sådär. Nu är man alltså hemma igen och det är dags att börja tagga om till morgondages lektioner och träningar. Vi hörs väl imorgon, kanske redan på dagen eftersom att vi ska få våra skoldatorer då men vad vet jag. Hörs gör vi iallafall, puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0