The heart wants what it wants. There's no logic to those things. You meet someone and you fall in love, that's it!

Första skoldagen för veckan och jag var galet seg, somnade t.o.m efter skolan alldeles för lång tid så fick brottom med att byta om och laga mat till mig och Miranda som vi skulle käka under killarnas träning. Så min kväll spenderades alltså i en innebandy hall med Miranda och Lina kollandes på grabbarna.

Hade förövrigt för läkarbesök idag så jag skulle få recept på ny astma medicin vilket verkligen behövs då min hals inte är på topp just nu. Eftersom att de var under lunch och Elin var hos tandläkaren samtidigt så lunchade vi på grillen tillsammans, mysigt sådär. Lyckades såklart spilla curry i håret så resten av dagen gick jag runt i skolan och spred curry lukt, vilket man fick höra exantal gånger, woho duktigt jag är. Iallafall ska sleepa lite nu då, natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0