That's what I'm afraid of, not being enough, not smart enough, not pretty enough, not good enough

Det var överdrivet mycket folk på mässan, människor överallt, värme och en del människor var jätte på. Lyckades få fram lite intressant iallafall men just nu vill jag verkligen inte lägga ner mer energi på det där valet för har absolut ingen aning om vad jag vill.

Blev en runda med Isabell i staden sen, fick med mig en vit stickad tröja till mig själv och en varsin julklapp till Tindra och Tobias. Sen åkte vi till simhallen och kollade herrarnas match, de torskade tyvärr på straffar så jäkla surt. Inte nog med de så torskade AIK på straff idag också, tycker verkligen inte om straffar. Ska försöka få lite mer sömn idag än igår iallafall så godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0