Ohne Miranda kann ich nicht leben!

Hejfriendos!
Gårdagen spenderades med Kellie som kom hit efter skolan, vi käkade, pluggade lite och kollade film innan vi sprang till bussen och begav oss till Sollentuna. Köpte lite godis och var med Linda och Elin när Linda skulle käka. Sen var de dags för ledarutbildning och Elin och Kellie drog dit medan jag och Linda kämpade med lite stuff. När vi var klara drog vi också dit, och det var väl helt okej inte det roligaste jag har gjort men inte heller det hemskaste. Snackade lite hemma hos mig innan hon drog hem och jag kröp till korgs.
 
Skola idag då och jag har tagit mig igenom två av fyra lektioner innan lunch, har två efter också innan jag slutar. Får se vad som händer sen vet inte riktigt hundra än, men något kul hittar jag väl på. Hör av mig senare iallafall, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0