Fight is the only way you can take to be free

Hejpeople!
Veckan började galet segt och när det var tisdag trodde jag att det var torsdag, nu helt plöstligt är det torsdag och det känns som tisdag eller onsdag. Har alltså sista skoldagen för veckan imorgon innan jag får helg och kanske får en chans att vila ut. 
 
Drog hem och försökte plugga efter skolan innan jag kollade en serie och så småning om somnade på golvet inne i mitt rum. Blev sedan lite stressigt med att proppa i mig lite pannkakor och sedan bege mig emot bussen för att ta mig till Sollentuna där jag skulle kolla innebandy. Det brukar vara bland det allra bästa man kan göra, och det var kul idag också, kollade dock knappt något och det kändes bara allmänt fel idag, har ingen aning om varför dock, lite små irriterande så där. Nu på kvällen har jag försökt att avlsuta min bildanalys som förövrigt bara är kaos nu men är så gott som klar och får nöja mig med ett E på den här uppgiften av anledningen att jag inte orkar  plugga.. åh Michelle dags att ta tag i situationen nu känner jag. Aja, hör av mig imorgon, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0