Cause this love is only getting stronger

Har varit grym och varit iväg och gymmat med Emelie. Körde lite enklare vikter men mer ordentligt idag så hoppas att det tar lite nu. Blir ingen träning för mig imorgon eftersom att jag har ledarutbildning så körde extra hårt med intervaller och grejer, var så sjukt galet jobbigt, men så värt det nu i efterhand. 
 
Har duschat och ätit lite små nyttigt (istället för mcdonalds och annat shit..) så nu har jag satt mig för att vila i sängen samtidigt som jag små glor på house. Ska väl ta och runda av strax för att lägga mig, har skoldag imorgon också och måste orka upp, håll ut Michelle snart helg, snart lov. Nästan iallafall. Hoppas alla haft en bra dag, för nu säger jag godnatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0