All I wanna do is hanging with you

Hej kompisar!
Hade kort dag idag vilket menas med att jag slutade klockan ett, hur underbart? Hade prov sista lektionen vilket gick bra,bra och HEMSKT!
 
Hann med galet mycket hemma, äta, baka, dricka en förgiftad dricka, sova och duscha innan jag gick till bussen och kollade killarnas träning tillsammans med Miranda. Näästan alltid kul att kolla innebandy och idag var en av de dagar då flumet var på högsta nivå skrattade, rapade (ja, du läste rätt), gjorde bort mig och aa sparkade in med knät i en dörr, så där lagom skönt tycker jag. Nu ska jag egentligen plugga men blir att hänga tvätt, ta mig något i magen och kolla runt lite på sängar, vill ha en nu är taggad på att bara kika på lite nytt stuff. Aja, mer av mig lär ni väl höra imorgon, puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0