LördagSaturdaySamedi

Tjotjena!
Drog till Täby runt ett tiden idag tillsammans med Issi, Erika och Isabell E. Tog värsta omvägen dit eftersom att ingen av oss egentligen visste vägen fören efter ett tag. Gick iallafall runt i centrum och tog oss till olika hallar för att kolla innebandy, vi har lyckats med både det ena och det andra idag, men jag kan säga att jag har haft riktigt kul tack bruds. Fick skjuts hem av Elin som vi träffade på i hallen. Drog ut med Erika på kvällen och när hon drog in va jag med Isabell, Emelie och Isabell E med några på skinnaråsen, chill dag. Nu ska jag försöka att sova bort min förkylning orkar bara inte mer.. Hör av mig imorgon, sov gott allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0