I like the way you do it

Dagen har rullat på bra. Kollat film två lektioner och annars nästan bara jobbat med resarbeten som ska vara klara i veckan eller som jag ligger efter med och inte riktigt är klar med. Hade på mig mjukis kläder idag vilket visade sig inte vara så lyckad då jag åkte till stinsen med Miranda, Isabell och Elinor efter skolan. Vi kollade lite i affärer innan tog en fika på Wayne's, som en litet hejdå innan Miranda den jäveln drar till Cypern imorgon. Förövrigt är det underbara brudar alla tre så vi hade en mysig liten dag där. Sedan skiljdes vi åt, Miranda och Elinor drog till August medan jag och Isabell gick runt lite till, jag köpte mig en bikini topp innan vi sedan drog till sateliten och kollade på grabbarnas träning tillsammans med Miranda, Elinor och Tove. Lyckad dag det där.
Nu har jag suttit och pluggat hela kvällen och precis tagit mig en dusch. Ska plugga vidare lite och försöka bli klar med det sista så att jag inte riskerar att få F i något ämne eller kanske inte en betygs sänkning, det vore inte så jätte skoj såhär i slutet. Vi lär väl höras lite mer imorgon, kram på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0