EMINEM

Godagens!
Måndag och en vi är inne på en ny vecka, vecka 18 eller något sådant har jag för mig. Ska försöka satsa extra på skolan just nu har jag ju sagt, det går ju att diskutera hur bra det går. Kan inte alls koncentrera mig och tankarna är på annat håll HELA tiden, ingen aning om varför dock.
Iallafall, nog om mina depptankar, jag är hemma nu har ätit lite och hunnit sovit en blund. Ska ta tag i min musik uppgift nu, orkar verkligen inte fett lamt men känns inte riktigt som att jag har så mycket val. Var sjukt skönt att skriva vid datorn igen iallafall, var sjukt länge sedan ju? Aja skriver bara massa skit så jag återkommer när jag har något mer vettigt att skriva om, kram på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0