Myskväll..

Hejpåer!
Dagen har rullar på mycket innebandy osv. Vann vår match med 9-1 spelade sådär var rätt seg. Kollade sedan på akademins match dom spelade 3-3 emot Grimsta och efter det spela jag med damlaget gick verkligen sämst för mig och vi förlorade med 6-2. Nice att alla matcher var borta men att vi spelade direkt efter varandra ändå.

Kom hem, åt och duschade sedan la jag mig i sängen med musik och lät tankarna flöda sedan het plötsligt somnade jag med blött hår och allt. Vaknade halv sju igen och mitt hår var kaos. Ligger och kollar på Eragon med systeryster nu sedan ska jag sova. Hoppas alla får en bra kväll, godnatt sov gott. Veckans blablabla kommer upp imorgon tror jag.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0