Lördag..

Tjenixen!
Har inte riktigt kommit in i det här med att ha blogg igen även fast uppehållet bara var en vecka, har förövrigt inte haft tid heller. Upp imorse för att spela match emot Väsby vinst med 4-0. Sedan åkte jag med Miranda handlade saker till kvällen (Mirandas kväll förövrigt) sedan blev det pizza innan vi drog till henne och duscha. Madeleine och Isabell kom och hjälpte oss att fixa allt innan vi gjorde oss klara för kvällen. Som började lite trögt men när alla kommit rullade det på bra och jag hade en grym kväll med underbart folk. Kom hem för ca. 40 minuter sedan och nu ska jag sova, en mindre timme nu eftersom att vi går över till sommartid nu inatt. Men hör av mig imorgon, natti! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0