ARKIV INLÄGG, MAJ 2011

Jag var inte där i Erikstals hallen när Bele tog hem guldet.. men när jag såg bilderna kunde jag konstatera att detta verkligen vart beles sesong dom var helt enkelt bäst i år och det är bara att säga grattis tjejer. Men sedan kom den där känslan, jag kunde känna lyckan vi kände för ett år sedan hur fantastiskt det var när man stod där som segrare med guld hattar och allt det var verkligen en underbar känsla. När jag tänker tillbaka på vårat år så har det kanske inte vart det bästa inte så mycket priser och vi slutade som trea i serien efter att ha förloat semin mot Täby ingen bra match alls då tårarna bara rann, detta har verkligen inte varit vårat år. Men kanske var det så att glädjen efter förra årets vinst blev för mycket folk började ställa högre och högre krav på oss och när vi sedan inte klarade att stå emot dom och när vi föll blev det riktigt jobbigt. Men det gav oss också possetiva saker och det hjälpte oss att veta att vi faktist är bäst, att vi faktiskt klarar allt, och att vi faktiskt kunnat mycket mer än vad vi tror så nu tycker jag att vi laddar om och ger gärnet så att vi om ett år kan stå som segrare i mitticupen igen och känna att guldet ängligen är vårat ! Jag älskar er tjejer, Rotebro IS IBK föralltid ! ♥


Storvreta 2010



Älskar denna bild på oss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0