VARNING! Långt inlägg om ingeting

Yoobroes!
Vet att ni inte hört något ifrån mig idag (igår!?) men jag har haft fullt upp you know friday. Iallafall tagit mig igenom en skoldag som innehållit en massa restarbeten och saker som ska vara klara till betyg sättningen, gjort klart både svenska, so och matte idag så nu har jag garanterar betyg i alla de ämnena. Måste skriva klart min utvärdering i slöjd (som skulle vart inne idag!!) till på måndag samt en ergonomi uppgift så att jag inte får F i se ämnena. Ska även försöka trycka in lite franska o lite extra matte i huvudet för att kanske kunna höja mig. Usch nog om skolan nu.

Drog med Isabell och Madeleine på en liten shopping tur sedan, va väl mys och jag hade riktigt skoj med brudsen. Drog sedan hem och pallrade mig ut för att springa var typ död efter så la mig i badet ett tag och tog hand om mig själv lite grann. Sedan har jag ätit mcdonken och fixat massor med kläder här hemma. Nu sista tiden så har jag inte mått så jätte bra men det är bättre nu så ska försöka få mig lite sömn också. Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0