I am close to you

Tjotjenare!
Har inte riktigt haft till till att blogga så jag skriver idag istället. Hade fotbollcup igår, kom tvåa. Efter det följde Erica med mig hem innan vi gick och köpte glass och drog till skinnaråsen för att äta. Sedan drog jag hem för att duscha innan jag och Isabell samlade ihop ett gäng för att dra ut till solen och bara umgås. vi slutade på skinnaråsen med fotboll, chips och hallonsoda. Var faktiskt riktigt nice. Sedan drog jag hem igen, duschade, åt, träffade Miranda som nyss kom hem ifrån Cypern. Innan jag så småning om drog mig ut igen, tillbaka till skinnaråsen med Isabell och en boll. Så småning om började det att ramla in lite folk dit så de va trevligt. Hade en grym dag igår kan man väl säga.
Idag är inte vädret lika mycket på topp, men jag ska pallra mig ut lite snabbt för att åka till Sollentuna kyrka. Sedan ska jag nog åka förbi Sollentuna en snabbis också. Mer av mig hör ni senare, kram på er!
Såg att bilderna ifrån museet inte kom upp så lägger upp de nu..
Issi tyckte gubbarna va smått läskiga i början..
Gratis kläder till armén..
Intressant samtal....
Jag tyckte gubben var rätt läskig... där av avståndet..
Vår idol.. eller hur vad det nu?
Lunch underhållning..
Tack för dagen, utan dig hade den varit kaos..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0