Tired off tears..

Tjenare!
Det är torsdag idag och jag har varken haft tid eller ork till att blogga fören nu. Men iallafall. Hade en andra dag på musuem idag, denna gång Naturhistoriska. Jag och Isabell kom dit, gick runt lite satte oss för att äta innan vi kom överens om att gå på cosmonva medan de andra gick runt i museet. Ungefär när filmen var slut så slutade vi och vi drog in till stan där vi åkte runt, shoppade och käkade glass.Fick med mig ett linne och en bandeau hem, ska försöka att lägga upp bilder på de imorgon. För övrigt har jag bara haft en allmänt bra dag med min bästavän, kärlek till dig.
Imorgon är de fredag och vi har lennartscup i skolan, vilket för övrigt är en fotbollscup. Så drar direkt till skinnaråsen imorgon bitti. Passar väl bra med fotbolls cup nu när fotbolls EM drar igång imorgon, är så grymt taggad på att kolla, älska fotboll! Nu ska jag pallra mig i säng så att jag är någorlunda pigg imorgon, godnatt!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0