SOMMARLOV !

Tjotjena!
Min blogg uppdatering är sämst jag vet men nu blir de skärpning på riktigt. Efter skolan igår fixade jag mig och drog till schoolsout med Isabell, Madeleine och Elin med flera.Tack vare umgänget va de riktigt nice men förövrigt så hände det inte så mycket. Råkade dock göra bort oss inne i simhallen.

Idag va det skolavslutning, så upp runt halv tio för att åka till stinsen och hitta något att ha på mig och sedan stress hem och fixa mig på fem minuter, ingen nice start direkt. Men sedan slutade vi så drog några av oss i klassen för att handla saker till kvällen innan jag drog till mcdonalds med Miranda, August och Emelie. Sedan följde Emelie med mig hem. Vi åkte med morfar till stinsen där jag fick två par nya skor, så snällt! Sedan drog vi hem, kollade fotboll och fixade oss innan vi drog ner till vattnet för att grilla och umgås. Fick en nice dag till slut så nu ska jag sova så jag orkar med morgonen dagen, vi hörs imorgon, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0