Kåfalla!

Tjena!
Vet har sämsta uppdateringen nu för tiden men de är sommarlov och jag mår bra och är glad iallafall tills igår. Dagen va rätt seg o jag hade damp.

NU..
Däremot har jag lämnat Stockholm och befinner mig någon stanns i Örebro. Har knappt någon teckning alls så innan Kellie hade hittat wifi här i hålan hör vi bokstavligt talat på att gå under. För den delen är alla snyggt uppkläda med vardagskläder medan jag och Kellie går i mjukisar osv. Men ja, jag skriver om mitt liv här när jag kan och under tiden skulle Isabell hjälpa mig att hålla bloggen uppdaterad. Känns förövrigt rätt skumt att va här, en massa ny göra osv. Men ja, jag kommer hem om två veckor så då får vi höras mer igen om inte annat. Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0