I don't like it at all...

Hello!
Har inte varit så sugen på att uppdatera idag eftersom att det är så galet segt via mobil. Men iallafall började tio imorse och jag och Isabell skulle gå på museum, så då får man väl göra det bästa av situationen. Vi började med att sätta oss på en bänk, och snacka framför någon sorts krigar film (Ja, vi va på armemusuemet..) Sedan gick vi runt lite innan vi gick ut och satte oss i solen för att äta, då ska det såklart komma någon paradliknande sak och underhålla oss under matron. Gick iallafall in igen sedan och la oss på en mjuk bänk/soffa och där låg vi de sista 40 minuterna och bara larvade oss. Har varit duktigt och fixat lite här hemma sedan jag kom hem och nu ska jag alldels strax pallra mig till sängs så jag får lite sömn. Är som alla andra (hoppas jag?!?) ledig imorgon eftersom att de tär nationaldag, jag återkommer om mina planer för den dagen senare. Hoppas alla har haft en bra dag så hörs vi imorgon igen, kram och godnatt.
Bella var lite små skraj i början..
Hon får kläder så att hon kan delta i armén eller något i den stilen..
Älskar bilden, Bella bjöd in sig själv i deras pratstund..
Jag tyckte att han var lite läskig... där av det långa avståndet..
Vi och vår idol....
Mat underhållning..
Du är så fin bästavän, tack för att räddade min dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0