I can see you walk away

Tjotjena..
Min söndag har i helhet varit rätt nice. Vi har kommit en lång bit på vägen nu. Taket är så gott som klart och alla väggar är vit målade. Nu ska vi bara fylla på med färg, innan all marskering(?) tejp ska bort och den sista väggen ska tapetseras om. Sedan ska en del möbler in och andra ut. Allt detta får vi dock ta en annan dag.
Jag åkte iallafall till centrum där jag träffade Tilda, vi gick runt lite affärer, hittade lite saker jag ska kolla på när jag ska shoppa med Isabell någon dag. Sprutade parfymer, lånade chedar (fick total minnes förlust på hur det stavades) och tog oss en fika bestående av Ben and Jerrys och varsin läskflaska på ett nerlagt café. Hade det riktigt skoj faktiskt. Nu ska resten av kvällens tid läggas ner på plugg innan jag ska få lite sömn. Vi hörs väl imorgon hoppas jag, kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0