Gästbloggning!

Hej allihopa! 
Jag skulle ha gästbloggat här sedan Michelle åkte men mitt internet har krånglat och de gånger de funkat har jag tyvärr prioriterat annat. Men nu funkar det bättre och jag är här!

Idag skulle jag gymmat med Mirandra, men efter gårdagens gymbesök så kan jag knappt gå normalt, alltså har SKIT mycket träningsverk. Så jag skippade det. Men nu har vi "bokat in" lite gym imorgon, jag, Miranda och Linda. Känns så skönt att börja träna igen. Man känner sig enormt fet på sommarlovet, typ sitter och käkar onyttigheter och sånt. Lördag hela veckan typ? Jaja. 

Juste, inte berättat något om mig. Jag heter Isabell, är 14 år och går i samma klass som Micha. Vi går även i samma innebandylag så ja. Det var lite om mig :) Fråga om det är något!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0