Dålig uppdatering, tja!

Hello!
Jag vet att jag inte har bloggat sedan i söndags men jag har inte riktigt hunnit smälta dagen. Iallafall jag och Isabell åkte in till stan där de var dövarmt så vi köpte med oss en dricka innan vi tog plats. Tror vi stod o väntade i cirkus en och en halv timme innan allt drog igång. Vi stod ganska nära ändå, festival var grymt nice i allmänhet, bra artister osv. Sedan drog vi för att ställa oss vid utgången vid backstage för att se om de skulle komma ut där, såklart gjorde de inte de. Men däremot kom Anton ut, en av Dannys snygga dansare. Så vi lämnade vår plats och gick för att ta foto med han istället, de gjorde min dag kan jag säga. Sedan drog vi och åt innan vi pallrade oss hem.

Igår var det klassens dag och vi drog till skinnaråsen för att spela fotboll och grejer. Slutade runt tolv då vi åkte för att hitta något till skolavslutningen för min del men hittade inget så åkte hem och kollade på Sverige på kvällen. Pinsam förlust var namnet, menmen hoppas de lyckas ta sig vidare ändå. Bilder ifrån i söndags kommer i nästa inlägg, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0