Smile and move on

Tjotjena!
Jag och uppdatering är inte direkt bästavänner men jag ska ta tag i det nu, appen har äntligen börjat fungera så jag kan kanske lägga upp de få bilder jag har ifrån Kåfalla redan idag. Hoppas att mina små vänner som är där nu, har de bra de också. 
 
Dagen har varit slapp och vi har knappt gjort något. Badat, spelat monopol och kollar NSN är väl det vi har lyckats med idag, annars har de bara varit slapp och vila, men det är skönt förutom att det är så galet varmt i mitt hus. Har även lyckats få ordning på det mesta i rummet. Så när Kellie åker hem så ska jag bara placera och rensa ut det sista innan jag är klar. Hör kanske av mig lite senare, kram på er!
Haha vännen, älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0