”Nobody can go back and start a new beginning, but anyone can start today and make a new ending.”

Tidigt imorse pallrade jag mig upp för att vi skulle åka och leta innebandyskor till mig eftersom att mina är gamla och små. Såklart så hade de inte öppnat än så vi gick in på ikea (jag och min familj alltså..) fick med mig ett sängöverkast en vanlig kudde och en prydnadskudde. Innebandyskor fann jag inga. På eftermiddagen har jag umgåtts med Miranda och August, vi kollade på AIK matchen innan Ludde och Elinor kom vi drog ut en sväg, hände inte så mycket mer. Ska bättra mig med bloggandet, snart. Hoppas alla haft en bra dag och får en godnattsömn, natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0