Just another day, please!

Yobroes! Imorse gjorde jag mig i ordning lite snabbt innan jag blev upphämtad av Miranda och Pietro. Vi åkte till assist för att kolla klubbor. Hon fick med sig en rosa skönhet hem. Vi åt mcdonken till lunch innan vi drog hem till henne och kollade film. Mamma och Janne hämtade upp oss hos Miranda, vi åkte hem till mig och fixade oss lite samt åt innan vi drog till Viby. Miranda fick en sak hon skulle ha och vi träffade på ett par människor på cupen. Kom hem runt elva efter att Nikolas och Pascal va gulliga och kom ner till stationen för att ta bussen med mig hem. Nu ska jag krypa till korgs och sova. Hoppas ni har haft en bra dag, godnatt sweetdreams! Älskar mina bamseplåster btw, de är underbara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0