Infinite love is the only truth – everything else is illusion

Har haft hela dagen på mig att blogga men orken och minnet har lett mig på andra vägar. Har haft värsta ångesten inför träning och allt godis ätande. Så idag (första gången på länge..) så pallrade jag mig ut för att först leka med boll och klubba - kaos och sedan för att springa med min syster, efter mycket om och men kom vi fram till badplatsen och tog oss ett dopp efter, tror aldrig det har varit så skönt att hoppa i sjöns kalla vatten förut, de va underbart och svalkande. Drog hem duschade och satte mig framför tvn och kollade fotboll. De är ungefär min dag, tv och lite träning. Hoppas ni haft en lite mer intressant dag. Nu är jag trött och ska krypa till korgs, natti!


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Skulle du vilja hjälpa mig genom att gå in på min blogg och rösta på vilken piercing jag skulle passa bäst i? Tack på förhand! Ber om ursäkt om du inte gillar såna här kommentarer!
http://www.nattstad.se/cassandrasliv?id=3663516

2012-07-30 @ 22:14:55
URL: http://nattstad.se/cassandrasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0