Im back!

Hejhejhallå!
Nu har jag kommit tillbaka hem efter två veckor på Kåfalla. Det hände en himla massa saker där och jag hade det hundra gånger roligare än vad jag hade förväntat mig. Jag fick lära känna underbara personer som verkligen gjorde det här lägret så grymt kul. Det var väldigt mycket som hände och som var tvunget att göras och en del av de var bara allmänt dryga så då var jag så galet sur man bara kan bli. De sista dagarna på lägret var fyllda med en massa saker som verkligen fick en att minnas det allra bästa. Det är väldigt skönt att få komma hem igen men jag saknar alla som var där väldigt, väldigt mycket. Det var en upplevelse.
 
Jag har nu iallafall tänkt att försöka komma igång med bloggningen igen, funkar det inte så funkar det inte och då lägger jag kanske av, men känner jag mig själv rätt så kommer det inte att fungera. Ska någon dag när jag har tid och ork försöka att lägga upp lite bilder ifrån lägret. Hoppas att ni har haft det bra, så hörs vi senare.
Puss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0