tjobre poolarN


fjortisar i Västerås på fotbollscup... pfft, HAHA! grymt oseriösa men okej.

chacha bitches! nej lite seriöst nu. god kväll allihopa, lite väl seriöst.. förlåt. det är svårt att vara seriös med Michelle på ryggen. hon våldtar mig. tihihihihi, mums...
IDAG, har vi.. jag kommer inte ihåg. joo, vi har gått i skolan, och sedan kollat in ett gym. DÄR vi ska gymma, om vi är så duktiga och släpar oss ner dit. tjockisar, eller vad?
Vi har sett på film och gjort.. ingenting! :) ätit frukt och nivet, allt nyttigt man kan hitta i Michelles hus... OCH nu masserar hon mig eller hur det stavas. hennes knä dampar, hon dampar... kärring ;) gammal 15-åring. Jajaja, vi alla vet att hon är byxmyndig.. so bring it on. mohaha, hon bloggar sen, antar jag. pussaR
// Inte Linda Saga Christina Forslund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0