Ny grej..


Händelse:
Veckan händelse är nog fredag kvällen, skrev inte så mycket om den eftersom att appen dampade men iallafall.. jag var först ute med Maja, Madeleine, Emelie, Ellen och Martina för att åkte pulka osv. Sedan gick jag hem, bytte om och drog till Isabell där vi kollade film, käkade godis och tog det allmänt lugnt, behövde verkligen en sådan kväll, kärlek till er! ♥

Musikvideo/låt:
Valde låten av en anledning och det är att folk spelat den hela tiden, vart jag än går har jag hört det! :)

Citat:
"If you love two people at the same time, choose the second one, because if you really loved the first one, you wouldn't have fallen for the second.."
KÄLLA!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Vill tipsa om en hemsida som jag blivit medlem på! Tjänade faktiskt nästan 300 kr på bara två dagar :P Tänkte om du också var intresserad (bloggpengar alltså)



http://intefilles.blogg.se/2012/january/tjana-pengar-pa-din-blogg.html#comment



klicka på länken, där får du all information, annars är det bara att fråga mig ! :)



2012-01-30 @ 16:26:47
URL: http://intefilles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0