@home


Ja och min mössa blev så gott som nya bästisar i Storvreta...
Tjenare!
Storvreta är över för det här året, den här gången osv. Vi slutade på en tredje plats och knep alltså bronset efter att ha förlorat semin emot Bele med 3-0. Bara för oss att träna hårdare och tagga till SM nästa vecka, fick nog den svåraste gruppen man kan få så nu gäller det att tagga av bara satan. Vi kan klara det, men bara tillsammans ♥

Kom hem runt halv tio - tio igår så då fastnade jag framför tvn innan jag gjorde mig klar för sängen. Mamma väckte mig klockan åtta imorse och då bar det av upp till Uppsala igen för att kolla på syster som är i Storvreta nu. Dom vann med 5-0 och spelade riktigt bra, dom har ju en sjukt bra tränare så..
Bilerna från Storvreta samt nyår kommer upp senare.
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0