You look like an angel


Jag vet vi är lite snea..
Hejpåer!
Fredag idag och äntligen helg så sjukt överdrivert skönt så tror inte att ni anar. Jag och Isabell tog en tripp in till stan hittade en as nice affär, gick in i världens största inter sport och där fick Bella först upp ögonen för innebandy testar rummet jag skulle visa henne men någon stanns påvägen avbröts vi av en annan syn, bellas dag var gjord!

Vi gick runt kollade på kläder till nobel med resultatet noll efter helt seriöst finns ju inget att ha på sig? Gick runt i lite andra affärer också och vi hade det bara allmänt trevligt, älskar den tjejen så jävla mycket! Nu sitter jag hemma hos Madeleine och vi tar det allmänt lungt, spelar lite och snackar skype med några det rullar på alltså.. ha en bra kväll, kram på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0