Studiedag..

Hejpåer!
Som rubriken lyder har jag haft studiedag idag vilket är min anledning till att jag inte har bloggat. Åkte iväg hyfsat tidigt till helenelund där jag mötte upp Kellie för att gå till Kista där vi spenderade vår dag. Hittade inte så mycket eftersom att min plånbok är rätt tom, men bilder på det lilla kan ni få sedan.

Jag och Kellie åkte sedan hem hit, träffade min syster på bussen och när jag kom hem var det bara att byta om och vänta på att mamma skulle komma så hon kunde skjutsa mig till träningen och Kellie till stationen. Nu har jag tagit mig igenom en träning, duschat och precis ätit känner mig helt slut samt att min fot gör ont, yeyyy! Bloggar när jag kan, sovgott :)

Kärlek till dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0