Sportloooov!

Söt tjej! :)
Hejpåer!
Ska försöka fatta mig lite kort, är ledsen för sämsta uppdateringen men tillgången till internet har varit rätt dålig.. Igår morse åkte jag till simhallen, kollade hj och fick sedan skjuts till Rotebrohallen där jag dömde i ca. sex timmar. Sedan direkt med Mirandas familj till Silverdal för att kolla P98 matchen som spelades där. Åkte där efter hem till mig, jag duschade och fixade sedan tog vi bussen till Max där vi spenderade våran kväll med honom, Jack, Joel och Ludde. Mycket skratt, känslor och en del kaos. Sov sedan hos Miranda.
Vaknade imorse åt pannkakor och gjorde oss klara. Åkte sedan till mig där vi fixade oss lite till och sedan drog iväg till Solletuna där vi träffade Joel och Ludde. Var med dom ett tag där och sedan hemma hos Joel. Nu har jag och Mirrpirr fixat oss så vi och Eldh ska snart bege oss för att möta Joel och Ludde, lär spendera våran kväll med dom och om inget händer så sover jag hos Miranda i natt med. Hoppas på en lyckad kväll osv. Hör av mig när jag får tillfälle. Kram på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0