Skulle kommit igår...

Händelse
Det måste (även den här veckan) ha varit fredagen. Jag och Isabell åkte in till stan, kollade kläder, klänningar och jag hade det allmänt trevligt med min bästavän, prövade även ett par nya kakor jag måste rekomendera med det kommer längre ner.. Måste som sagt rekommendera dessa kakor, såg dom i affären i veckan och åt dom för första gången i fredags, dom är lite halvt dyra med dom var faktiskt riktigt goda! Prova och testa! :)

Musik/låt

Fått låten på huvudet efter att ha hört den i skolan ett antal gånger, så den har spelats ett par gånger av mig
själv med! :)

Rekommendation
Måste som sagt rekommendera dessa kakor, såg dom i affären i veckan och åt dom för första gången i fredags, dom är lite halvt dyra med dom var faktiskt riktigt goda! Prova och testa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0