Mitt hååååår....

Gammal och söt!! Bilder på håret kommer sedan! :)
Tjotjena!
Dagen har rullat på jag följde med familjen till Jannes mamma Solveige var där ett tag när dom försökte fixa så att hon skulle få tillbaka elen och värmen men det gick väl halvbra, tycker synd om henne det var verkligen sjukt kallt.
Åkte till Täby sedan där mamma hade beställt en klipp tid till mig så där satt jag och fixade mitt hår osv, nu sitter jag hemma och mitt hår är kortkort :'(. Ska försöka ta mig ut till isbanan för att träffa mina fina vänner ikväll men jag vet inte än, måste hitta ett sätt att ta mig hem på först, hör av mig när jag har något att skriva om, ka en bra kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0