Just a kiss

Hejpåer! :)
Ser att mitt inlägg jag skrev tidigare idag inte kom upp, glömde väl som vanligt att publicera det så smart tjej som jag är. Torsdagen har iallafall rullat på bra, vi kan ju bortse lite ifrån engelska provet och franska diskutionen som kanske inte riktigt gick min väg.
Tiden efter skolan har spenderats med Miranda och sedan på innebandyplanen i satelliten,älska bruden, älska innebandy älska livet finns verkligen inget mer att säga. Nu ska jag kolla runt lite på datorn och sedan ska jag dra mig emot sängen, börjar bli sjukt trött. Alla får sova gott, godnatt! :)
Söt bild jag hittade på mitticups finalen två år sedan snart... saknar!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0