I just wanna be with you...

Hipeople!
Skoldagen har rullat på och vi har nu börjat på lite nya arbeten, känner press redan nu för en del saker.. Happyface. Drog hem och kollade upp när jag hade samling och fick då reda på att jag hadr en timme på mig tills jag skulle vara på plats, jippie dags och stressa.

Kom dit lite sent och gjorde oss klara var kort om folk men det löste sig med en riktigt uppvärmning, härligthärligt. Spelade ett - ett mot ett lag vi brukat spela jämt med i svår serien (detta var i lät, men dock med samma lag). Så det var väl helt okej. Åkte med Linda hem, duschade och nu har jag precis ätit. Ska lägga resterande tid på att plugga lite, alltid bra liksom! Ha en bra kväll, kram på er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0