You will never love me like I love you..

Hallo!
Kände att uppdateringen helt plötsligt har sjunkit till noll igen, antagligen för att jag inte har någon inspiration längre. Jobbig fredag idag iallafall där de första två lektionerna spenderades på att försöka få klart två uppsatser inom NO och SO vilket resulterade i bubble struggle hela lektionerna, vilket förövrigt blivit min nya drog så fort jag slår på datorn nu för tiden. Skulle läst ut en bok till idag som förvövrigt var de konstigaste och tråkigaste boken jag någon gång läst, började en skriftlig uppgift på den som vi bara får jobba med under två lektiner kommer ALDRIG att hinna klart. Åt lunch, spelade innbandy på idrotten (dagens absolut bästa!!) och hade sedan matteprov som kändes ganska bra tills jag stressade och allt blev kaos, kulkul sänkta betyg kommer här!
 
Sitter hemma hos Miranda nu iallafall och som de alla andra fredagar så ska vi alldeles strax göra oss klara för att bege oss på träning, lusten finns inte, tankarna är på annat men jag ska trotts allt kämpa! 
Hör av mig när jag kan, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0