You mean everything to me so please, don't leave

Hello!
Freeeedag och äntligen helg, hade halvdag idag vilket innebar tre lektioner som innehöll film -lal- film. Började tio över åtta och slutade kvart över elva satt inte helt fel liksom. Isabell och jag drog till Stinsen och Sollentuna för att hon skulle hitta en klocka som hon ville ha. Kollade lite i affärer hann vi även med innan vi drog oss hemåt, halvsov på bussen hem och nu sitter jag här. Duschade nyss så ska börja göra mig i ordning så jag kan dra mig emot Isabell snart, ska bara få henne att svara på sms kände att hon var lagom bra på det. Ni lär väl höra mer av mig senare, puss!
 
Love is the strongest thing on Earth, it's keeping you alive..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0