Om du inte kan bygga en bro för att ta dig över så är du kanske inte redo att resa än

Hej fokes!
Hade en nice kväll hos Elinor i fredags, härliga människor (inte för att jag kände alla) och för härligt stämning.

Gårdagen var lång och planerad (ett tag iallafall..) upp tidigt då jag åkte och lämnade lite saker hos Linda innan jag kollade HJs match, trodde den skulle vara jämn med Rotebro lekte så var väl sisådär halv kul. Mötte upp Linda sedan och vi åkte till Farsta centrum och det var absolut bästa på länge. Jag blir som ett litet barn och galen för jag vill kunna gå i alla affärer, finns sjukt mycket mat att välja på också, åh älska!Det är ju så sjukt stort också så nästa gång ska jag ha lite mer pengar (lyckades tappa mitt kort och allt någon stanns..) och mer tid så man hinner allt. Underbar dag med en underbar vän iallafall. Fick sedan skynda oss till tåget för att åka till vallen där det var innebandy avslutning. Vi spelade hockey, åt kakor, drack festis och hade det allmänt skoj. Vi åkte alla till Gillbo pizzeria sen där vi käkade och hade present utdelning, älskar mitt lag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0