Let me love you, it's the only right thing to do

Hello friends!
Två av tre skoldagar har gått den här veckan så har bara en kvar sedan skolavslutningsdag om man kan kalla det så. Drog med Linda och Elinor till Farsta efter skolan. Vi kollade i affärer men alla bestämde oss för att vi skulle satsa på att köpa julklappar istället. Så gick runt som en galning och tänkte och tänkte, tror inte att jag blev mycket klockare på det men fick med mig en julklapp hem iallafall och lite tankar på saker jag kan köpa. 
 
Är hemma och ska ta mig en dusch snart, funderar på att hoppa i säng tidigt och kolla lite program på datorn innan jag så sött somnar, eller något i den stilen, hör av mig till er senare puss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0