Julkalender.. kind of

Tänkte köra en sådan här gammal julkalender som alla gjorde för några år sedan, wehåå. Gjorde inte igår så får göra två idag istället, here we go!
 
Dag 01 - Presentera mig själv
Dag 02 - Hur jag ser ut en vanlig dag
Dag 03 - Min syn på kärlek
Dag 04 - 10 saker vissa kanske inte visste om mig
Dag 05 - Vad jag stoppar i munnen under en dag
Dag 06 - En bra och en dålig egenskap
Dag 07 - Fem webbsidor som jag ofta är inne på
Dag 08 - Vad jag vill göra i framtiden
Dag 09 - Det här stör mig
Dag 10 - Ett minne jag aldrig glömmer
Dag 11 - Hur en vanlig vecka ser ut för mig
Dag 12 - Min favoritsak
Dag 13 - Mina 5 favorit-appar
Dag 14 - Min favorit film
Dag 15 - En låt som påminner mig om ett speciellt tillfälle
Dag 16 - Den bästa Youtube-videon för tillfället
Dag 17 - Vad jag har i min väska
Dag 18 - Vad jag helst gör en helg
Dag 19 - En sak jag önskar jag fick uppleva igen
Dag 20 - Fem saker jag inte klarar mig utan på en dag
Dag 21 - Min dag
Dag 22 - Mina närmsta vänner
Dag 23 - Hur mitt rum ser ut
Dag 24 - GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0