Im sorry, its all that I can say..

Hellooo!
Ny vecka och nya möjligheter, nej driver. Vaknade upp tjock i halsen imorse sådär lagom mysigt, bestämde mig för att låssas vara lite extra sjuk och säga till mamma att jag skulle få stanna hemma. Sen någon stanns påvägen så satte jag mig vid frukost bordet, bytte om och begav mig till skolan trotts allt. Har snart tagit mig igenom hela dagen så om tjugo minuter ska jag bege mig och och kanske t.o.m. bege mig på träning, är galet taggad på att träna men även galet sugen på att kolla killarnas träning efter. Får se vad som händer, inget är klart än. Ska försöka plugga lite på den meningslösa ämnen vi har i skolan så hörs vi senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0