I just wanna be with you

Hej kompisar!
Hinner aldrig skriva klart de inlägg som jag börjar på så blir aldrig något publicerat. Iallafall så är det onsdag idag och jag har skickat in de sista arbetsuppgifterna, lär har betygs sänkning i några ämnen och kommer gå och gräva ner mig för det ett tag, men får samla ihop energi så att jag kan satsa på nytt igen nästa termin, sista året och sista termninen innan gymnasiet då gäller det bara att köra.
 
Har varit på träning nu på kvällen och har hunnit äta och duschat efter. Ska ta och fixa lite saker med min lillasyster eftersom att vår mamma fyller år imorgon och vi måste planera. Antar att de kommer folk hit imorgon så blir att städa direkt när jag kommer hem, mys. Ska försöka kolla ikapp lite julkalendern nu också, vi hörs puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0