Everything has a new beginning..

 
Hallå i stugan!
Här var det bra uppdatering.. eller inte. Men som jag skrev till er förut så åkte jag upp till Storvreta på innebandycup, och det var det absolut bästa på länge. Innebandy, bra skola, hyfsat bra lag på skolan, nästan bara killag som spelade i Allianshallen där vi spenderade det mesta av våran tid och sedan var det ju med mitt underbara Rotebro också. Trodde att det skulle bli mycket sämre än vad de blev så är galet glad, gick runt med ett lyckligt pirr i magen mesta dels av tiden. Vi lyckades också få med oss en silvermedalj hem därifrån, trotts att jag tycker att vi var det bättre laget och straffar är så orättvist speciellt när dommarna är helt blåsta så får man ändå försöka vara nöjd nu.
 
Vaknade hyfsat sent idag och hade lovat min syster och shopping runda så mamma skjutsade oss till stinsen och hon fick spendera lite pengar på annat än spel och böcker, så hoppas hon blev nöjd med kläderna. Mamma skjutsade mig till Linda efteråt lite spontant för att jag skulle lämna hennes hårspray men det blev att jag stannade ett tag och vi snackade om lite allt möjligt, sådär lagom mys. Ska trotts allt försöka få mig lite sömn nu efter att ha fixat en del, så vi hörs, godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0