Don't change for anyone, change because you want to change. No one is worth changing for, if they cared, they would accept you for who you are

Hello!
Varken träning eller match för mig idag eftersom att allt ställdes in pga vädret. Har lite smått panik nu eftersom att jag inte tränade igår eller idag, ånget. Måste komma iväg på någon sorts träning imorgon iallafall får se om det blir gymmet eller vad som händer. 
 
Har pluggat lite till och från sen jag kom hem. Har läst ca. hundra sidor ur en bok som inte faller mig i smaken. Har sovit till och från och kollade nyss ett avsnitt av One tree hill. Hoppas barnen har somnat så att Janne kan hjälpa mig med matten som jag förtår nada av och har prov på fredag, kommer gå sämst och jag inte tar tag i det här nu. Uppdaterar er när jag kan, puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0