Dag 21 - Min dag

Hej people!
Somnade sent inatt och vaknade tidigt, eller blev väckt för att vi skulle sjunga för min lillasyster som fyllt år idag. La mig och somnade om sedan eftersom jag var trött. Gäster kom och fikade lite innan jag drog upp och fixade mig. Mötte upp Isabell sedan och vi drog till Kista för att kolla lite och köpa julklappar. Fick med mig tre stycken hem så är nästan klar nu, har koll på allt annat också. Mamma skjutsade ner mina saker till stationen och Miranda hämtade upp mig där innan vi drog på sista stadsslagsträningen i Flickor femton. Drog hem sedan och käkade och kollade ännu två julklappar som jag fått hem idag, så är hyfsat nöjd. Ska bara skriva klart inlägget nu innan jag ska lägga mig, behöver sömn. Skriver mer till er imorgon, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0