Dag 11 - Hur en vanlig vecka ser ut för mig

Måndag - skola och träning, kollar ofta killarnas träning efteråt också
Tisdag - Skola, barn och gymma
Onsdag - Skola och träna 
Torsdag - Skola, barn och kollar ofta innebandy efteråt
Fredag - Skola, umgås oftast med Miranda, tränar.
Lördag - Match, umgås med någon eller är hemma, kan hända att annat kommer emellan.
Söndag - Match, umgås med någon eller är hemma, kan hända att annat kommer emellan
 
Dag 12 - Min favoritsak
Min favorit sak är nog min älskade mobil, vet inte vad jag skulle göra om dagarna om jag inte hade den. Alla bilder och allt, en mobil är nog en av de privataste du har eftersom att du har massa saker som beskriver dig eller som är speciella för dig på - sms, bilder och annat.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0