Dag 06 - En bra och en dålig egenskap

Ojoj.. ligger lite efter i det här så får ta igen det nu lite direkt efter varandra..
 
En bra egenskap.. vet inte riktigt har svårt att prata bra om mig själv men när jag väl har börjat något så vill jag inte avsluta de förän jag har fått säga allt jag vill.. dock brukar de inte avslutas som jag vill och då blir jag surig och får panik..
 
En dålig är väl att jag aldrig kan ta beslut om vad jag vill med saker och ting, och det här gäller nästan allt så de är inte precis det roligaste. Allt mellan kläder för dagen till känslor för killar osv, kaos.
 
Dag 07 - Fem webbsidor som jag ofta är inne på

Blogg.se
Facebook.se
Rebubbled.com
Swefilmer.com - bästa!!
 
Och några olika bloggar som mina kompisar eller andra ungdomar driver! :)fl
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0